Vážení zákazníci,
Přejete si reklamovat zboží, které jste si u nás objednali?
Postupujte podle těchto kroků:
1. Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho podle našich instrukcí.
2. Vložte vyplněný Reklamační protokol spolu s fakturou do obálky a přiložte zboží, které potřebujete reklamovat.
3. Na obálku uveďte naši adresu:
De Feng Prague s.r.o.
V rohu 722
Praha
144 00
(Pozor, neposílejte reklamace ani výměny na adresu: De Feng Prague s.r.o., Pod Harfou 943/34, Praha 9 - Vysočany, 190 00 - TATO ADRESA NENÍ URČENA PRO VYZVEDÁVÁNÍ REKLAMACÍ)
4. Pošlete balíček doporučeně, abyste získali číslo zásilky.
Tento krok zajistí, že v případě ztráty zásilky přepravní společností, bude možné ji snadno dohledat.
5. Jakmile nám balíček dorazí, použijeme informace z Reklamačního protokolu k vyřešení vaší reklamace a pokusíme se ji vyřešit co nejdříve.
Pokud máte jakékoliv otázky nebo obavy ohledně reklamačního procesu, neváhejte nás kontaktovat na naší emailové adrese a rádi vám poskytneme další informace: info@dailyclothing.cz
Věříme, že tento postup vám zajistí nejen rychlé vyřešení reklamací, ale také vám poskytne pocit důvěry a spokojenosti se službami, které nabízíme.
Zde si můžete stáhnout: Reklamační protokol
V případě odstoupení od smlouvy, využijte: Formulář pro odstoupení od smlouvy