Reklamace a vrácení

 

Vážení zákazníci,

Přejete si reklamovat zboží, které jste si u nás objednali?

 

Postupujte podle těchto kroků:

1. Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho podle našich instrukcí.


2. Vložte vyplněný Reklamační protokol spolu s fakturou do obálky a přiložte zboží, které potřebujete reklamovat.


3. Na obálku uveďte naši adresu:
De Feng Prague s.r.o.
V rohu 722
Praha
144 00
(Pozor, neposílejte reklamace ani výměny na adresu: De Feng Prague s.r.o., Pod Harfou 943/34, Praha 9 - Vysočany, 190 00 - TATO ADRESA NENÍ URČENA PRO VYZVEDÁVÁNÍ REKLAMACÍ)

4. Pošlete balíček doporučeně, abyste získali číslo zásilky.

Tento krok zajistí, že v případě ztráty zásilky přepravní společností, bude možné ji snadno dohledat.


5. Jakmile nám balíček dorazí, použijeme informace z Reklamačního protokolu k vyřešení vaší reklamace a pokusíme se ji vyřešit co nejdříve.

Pokud máte jakékoliv otázky nebo obavy ohledně reklamačního procesu, neváhejte nás kontaktovat na naší emailové adrese a rádi vám poskytneme další informace: info@dailyclothing.cz

Věříme, že tento postup vám zajistí nejen rychlé vyřešení reklamací, ale také vám poskytne pocit důvěry a spokojenosti se službami, které nabízíme. 

Zde si můžete stáhnout: Reklamační protokol

V případě odstoupení od smlouvy, využijte: Formulář pro odstoupení od smlouvy