Reklamace/výměna

Přejete si reklamovat zboží, které jste si u nás objednali?

Prosíme postupujte podle těchto kroků.

1.Vytiskněte si reklamační protokol a vyplňte ho.

2.Vložte reklamační protokol a fakturu do obálky, spolu se zbožím, které chcete reklamovat.

3.Napište na obálku naši adresu:

De Feng Prague s.r.o.
V rohu 722
Praha
144 00

(nezasílejte reklamace/výměny na adresu - nebude na této adrese vyzvednut

De Feng Prague s.r.o.

Po Harfou 943/34

Praha 9 - Vysočany

190 00)

4.Balíček odešlete.
Zasílejte ho doporučeně, abyste dostali přidělené číslo zásilky, protože pokud ho přepravní společnost ztratí, nelze ho potom dohledat. 

Jak budeme postupovat dále?

Až nám balíček od Vás přijde, pomocí reklamačního protokolu zjistíme, jakým způsobem si přejete zboží reklamovat. A během několika dní ji vyřídíme.

Máte nějaké nezodpovězené otázky?

Napište nám zprávu na náš email: info@dailyclothing.cz, rádi Vám poradíme.

Zde si můžete stáhnout: reklamační protokol

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení